UPdate

30 augustus

Vandaag een aantal grote staande affiches, met flyers afgeleverd bij Tietsia Rollema van het Koepeltheater in Leeuwarden, voor haar stand op de uitmarkt a.s. zondag in Leeuwarden.
ik hoop dat het publiek enthousiast zal zijn
in ieder geval kunnen ze het affiche van FRYSKE PASSY bijna niet over het hoofd zien.

uitmarkt Leeuwarden

18 augustus

vakantie: tijd om wat te mijmeren en voor je uit te staren
Wel een afspraak met Marita de Jong gemaakt voor een Interview voor internetkrant Fryslan1
Het was een geanimeerd gesprek in Museum Belvedère wat wij hadden
Lees maar es
Heb hier een linkje aangemaakt

interview Marita de Jong

27 juni 2017 — De website van de nieuwe stichting UP kan de lucht in.

Marten Koetsier, Jan Kees Schelvis en ik zijn nu al weer weken bezig de website technisch, qua beeld en inhoudelijk tot een eenheid te smeden en actief de lucht in te krijgen.
Ik had niet gedacht dat er zoveel bij komt kijken, dat er zoveel keuzes moeten worden gemaakt tot de kleinste details, voordat het er goed uitziet, goede info geeft en het plezierig is om naar te kijken, te luisteren en te lezen. Nou het is gelukt. Hier leest u alles over Uitzonderlijke Producties van UP.

Deze website wordt komende tijd nog aangevuld met verschillende geluidsfragmenten en filmpjes. Wordt dus vervolgd!

Wij willen natuurlijk graag dat u reageert: zeg wat u er van vindt. Daar kunnen wij ons voordeel weer mee doen. Onder 'contact' kunt u uw reactie aan ons schrijven.

Hoite Pruiksma, artistiek leider/ producer van UP